Menu

POMOC


Jeżeli wystąpi jakikolwiek nagły problem ze Twoimi oczami, widzeniem, soczewkami kontaktowymi..., to prosimy o pilny kontakt telefoniczny z recepcją naszego Zakładu Optycznego i naszymi Specjalistami.
Informacje na temat godzin pracy Specjalistów znajdziecie Państwo w zakładce Nasi Specjaliści.
Numer telefonu do recepcji ZOOM Optyk -



We wszystkich sprawach związanych z zakupem oraz dostawą soczewek kontaktowych i płynów, prosimy o kontakt z naszą recepcją tel.

Zakład wysyła e-maile potwierdzające przyjęcie zamówienia, wpływ płatności na konto bankowe i przekazanie przesyłki na pocztę.

Po dokonaniu zamówienia prosimy o przelew na konto ZOOM Optyk ul. Narutowicza 74 20-013 Lublin numer 23 1140 2004 0000 3702 5313 1000.

Wszystkie przesyłki wysyłane są przy pomocy Poczty Polskiej i nadawane jako priorytet. Zdecydowana ich większość trafia do klienta w ciągu 4-5 dni roboczych od wpływu pieniędzy na nasze konto. Jeśli przesyłka się opóźnia, to prosimy o sprawdzenie czy przesyłka nie czeka na odbiór w Państwa Urzędzie Pocztowym.

Wzrok
Pomoc